Søren Ryge - Staff Ansøgning

117 views
Navn(IRL): Søren 

Alder(IRL): 17 år 

Fortæl os lidt om dig selv(minimum 120 ord): Jeg er en frisk gut på 17 år, jeg bor i Odense. I min hverdag går jeg på uddannelse som elektriker, jeg går i skole fra kl 08:10 - 15:30 Mandag - Torsdag, og fredag fra kl 08:10 - 11:40, nogle gange om torsdagen har jeg også fri 11:40. I min fritid spiller jeg meget computer samt flyver med modelfly. Hver anden weekend skal jeg hjem til min far (lige uger) kan lige nå et par timer fredag inden jeg tager hjem til ham, ellers vil jeg ikke have mulighed for at komme på før søndag aften.

Hvad kan du bidrage med til staff teamet?(minimum 125 ord): Jeg er en erfaren og moden gut, som tager sit "arbejde" 100% seriøst, og vil gøre alt for at hjælpe folk igennem deres problemer. Jeg ved hvordan jeg skal snakke til folk i support sager, jeg sidder ikke og råber folk op i hovedet hvis de fx. har gjort noget forkert, så tager jeg snakken med dem stille og roligt, og spørger indtil om de faktisk kan forstå hvad de har gjort forkert. Jeg høre ALTID begge sider af en support sag før jeg tager min endelige beslutning. Jeg vil veksle imellem med at spille på servern og være aktiv i support.

Har du nogen tidligere erfaring(er)?: Har tidligere erfaringer fra ErDuGamer, Vikingerne, Amaxogaming, DitNyeLiv, LuckyDanesGaming, DanskPopLife, Xtreme-Gaming, ArchonRP, Rivalerne, Elegant Studios, Dannebro Studios.

Behandler du alle ligeværdigt uanset relation til dem?: Yes Sir!

Hvorfor skal vi vælge dig, frem for andre?: I skal vælge mig fordi jeg er en moden og stille og rolig person, jeg er ikke bare en som sider og råber folk op i hovedet, hvis de f.eks har gjort noget forkert. Jeg ved hvordan jeg skal opføre mig som staff, da jeg har prøvet det et par gange efterhånden, jeg ved hvordan jeg skal til folk i en supportsag. Det er altid vigtigt at høre begge sider af en sag, før den endelige beslutning bliver taget.
+5
+6
Reply