[color=#c0392b]Dit Ingame Navn?: [/color][color=#ecf0f1]=14pxJack Limon[/color]
[color=#c0392b]Din alder?: [/color][color=#ecf0f1]=14px16[/color]
[color=#c0392b]Steam64ID: [/color][color=#ecf0f1]76561198417458478[/color]
[color=#c0392b]Har du nogle tidligere erfaringer inden for NATO?: [/color][color=#ecf0f1]=14pxJa Har været inde på Mathias Bekkers taki server[/color]
[color=#c0392b]Ved du hvad NATO står for og laver i forhold til TMP?: [/color][color=#ecf0f1]=14pxJa det gør jeg bestemt.[/color]
[color=#c0392b]Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: [/color][color=#ecf0f1]=14pxI skal vælge mig fordi jeg ved hvad jeg laver, og er god til at holde hovedet koldt I stressede situationer, og er god til at snakke før jeg skyder.[/color]
[color=#c0392b]Fortæl lidt om dig selv (IRL) 125 Ord?: [/color][color=#ecf0f1]=14pxJeg hedder Mikkel jeg bor I Næstved til dagligt går jeg på ZBC. Når jeg får fri fra elsker jeg og sidde og spille computer. Jeg ka godt lide at spille Arma 3, R6S, Fortnite og sådan også når jeg ikke sidder foran skærmen, så ka Jeg ka godt lide at bruge tid sammen med venner efter, og dause lidt, meget andet, så jeg burger nogenlunde tid foran skærmen.[/color]
Dit Ingame Navn?: =14pxJack Limon
Din alder?: =14px16
Steam64ID: 76561198417458478
Har du nogle tidligere erfaringer inden for NATO?: =14pxJa Har været inde på Mathias Bekkers taki server
Ved du hvad NATO står for og laver i forhold til TMP?: =14pxJa det gør jeg bestemt.
Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: =14pxI skal vælge mig fordi jeg ved hvad jeg laver, og er god til at holde hovedet koldt I stressede situationer, og er god til at snakke før jeg skyder.
Fortæl lidt om dig selv (IRL) 125 Ord?: =14pxJeg hedder Mikkel jeg bor I Næstved til dagligt går jeg på ZBC. Når jeg får fri fra elsker jeg og sidde og spille computer. Jeg ka godt lide at spille Arma 3, R6S, Fortnite og sådan også når jeg ikke sidder foran skærmen, så ka Jeg ka godt lide at bruge tid sammen med venner efter, og dause lidt, meget andet, så jeg burger nogenlunde tid foran skærmen.