Alex Brody - NATO

123 views
Dit Ingame Navn?: Alex Brody 

Din alder?: 15

Steam64ID: 76561198079380565

Har du nogle tidligere erfaringer inden for NATO?:  Jeg har faktisk ikke prøvet NATO endnu. Men vil vildt gerne. 

Ved du hvad NATO står for og laver i forhold til TMP?: NATO holder grænsen, de bliver tilkaldt hvis der kommer terror i byen, eller folk flyver rundt i store panserede helikoptere, eller køre i tanks. Også bare generelt hvis TMP har brug for hjælp.  

Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre?: i skal vælge mig fordi jeg har været TMP og normalt politi før. Jeg er en aktiv spiller der er på stort set hele dagen, men dog er jeg væk i en time, både om Tirsdagen og Torsdagen. Jeg er social på teamspeaken og aktiv ingame når i vil have det og bare generelt. Jeg syntes i skal vælge mig  fordi jeg meget gerne vil have en chance til at prøve NATO og se om det faktisk er noget jeg faktisk godt kan lide. Af hvad jeg har set, ser det meget fedt ud. 

Fortæl lidt om dig selv (IRL) 125 Ord?: Jeg hedder Elias, jeg er 15 år gammel, og jeg kommer fra en lille By ude for Esbjerg. Til dagligt er jeg omdeler hvilket tager et par timer om ugen. Jeg går i 8 klasse på en lille skole. Jeg bruger nogle gange tid om weekenden sammen med vennerne f.eks. hvis der er fest eller noget. Jeg elsker at bruge tid foran computeren og spille sammen med vennerne. Jeg spiller mest ArmA, jeg har næsten ramt de 4000 timer hvilket måske begynder at blive lidt i overkanten :). Jeg er den mellemste i familien, jeg har en søster, bror, mor og far. Lige nu er der mange lektier i skolen fordi 8 klasse er lidt et vigtigt år. Men dog påvirker det ikke min computer tid. Jeg håber i vil læse dette og give mig en chance. Det kunne være overdrevet fedt.     
Jeg har læst din ansøgning igennem, og synes at den var god.

Jeg har valgt at sætte den på ON HOLD, af årsagen, vi er ved at blive lidt for mange. MEN husk, at jeg vil vende tilbage, når vi åbner igen.

Vi er indtil videre 3 i NATO, og vi ønsker ikke alt for mange i styrken til at starte med.
Reply